FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

DOSTAWY

Czy oferujemy darmową dostawę zakupów?

Tak! Nasi Klienci mogą się cieszyć darmową dostawą w zależności od wielkości zamówienia oraz lokalizacji dostawy. Szczegółowa tabela opłat znajduje się na stronie, więcej o dostawie.

Jaki jest termin najbliższej dostawy?

Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku przed godziną 15:00 dostarczymy na następny dzień lub dowolny inny dzień.

Zamówienia złożone od poniedziałku do czwartku po godzinie 15:00 dostarczymy na drugi dzień lub dowolny, późniejszy dzień.

Zamówienia złożone w piątek po 15:00 do 15:00 w sobotę dostarczymy w poniedziałek lub dowolny, późniejszy dzień.

Zamówienia złożone w niedzielę dostarczymy we wtorek lub w dowolny, późniejszy dzień.

Czy wszystkie produkty są dostępne w każdej chwili?

Staramy się, aby wszystkie nasze produkty były zawsze dostępne. Jeśli któryś z produktów, którym jesteś zainteresowana/y jest niedostępny, wyślij do nas zapytanie produktowe. W 95% zapytań jesteśmy w stanie dołożyć dany produkt do Państwa aktualnego zamówienia.

Gdzie realizujemy dostawy?

Drodzy Klienci, w trosce o najwyższą jakość dostarczanych przez nas produktów dostawy są możliwe na terenie Warszawy oraz okolic. Z dokładną listą kodów pocztowych, które obsługujemy możecie się Państwo zapoznać poprzez podanie Państwa kodu pocztowego w przeznaczonym do tego polu na naszej głównej stronie, tutaj.

Jaka jest minimalna kwota zamówienia?

Minimalna kwota zamówienia to 100 zł.

Czy mogę wybrać preferowany dzień oraz godzinę dostawy?

Tak, składając zamówienie zaznacz dzień oraz przedział czasowy, w którym chcesz, abyśmy dostarczyli Twoje zakupy.

Zakupy spożywcze na telefon - czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?

Tak, mimo, że jesteśmy sklepem online, nie wykluczamy osób nie korzystających z zasobów internetowych. Wszystkie osoby, które chciałyby złożyć zamówienie przez telefon serdecznie zachęcamy do kontaktu pod numerem: 660 070 000. Prosimy o kontakt między poniedziałkiem, a piątkiem w godzinach 9:00-21:00.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

Jakie karty akceptujecie?

Przy płatnościach online akceptujemy wszystkie karty wypukłe lub internetowe systemów: Visa, Master Card.

Przy płatności kartą przy odbiorze zamówienia akceptujemy wszystkie karty systemów: Visa, Visa Electron, Master Card i Maestro.

Czy można zapłacić za zamówienie gotówką?

Standardowo nie przewidujemy możliwości płatności gotówką. Jednak w trosce o osoby, które mają ograniczone możliwości przemieszczania się ze względu na stan zdrowia lub wiek, przewidujemy możliwość przyjęcia zapłaty gotówką. W tej sprawie prosimy jednak o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu: 507 061 768

PRODUKTY OWOCNEGO DNIA

Świeże owoce, warzywa – jak mogę mieć pewność, że będą takie dobre jak w przypadku wyboru własnego?

Jakość jest dla nas najważniejsza! Kontrolujemy wszystkie zakupione owoce i warzywa, które dostarczają nam nasi zaufani dostawcy. Wiemy, że jedną z głównych obaw przed zakupami online może być brak możliwości wyboru konkretnych produktów, dlatego przykładamy największą uwagę, ku wyborowi najpiękniejszych warzyw i owoców, które spełnią najwyższe oczekiwania. 

Często wydaje nam się, że osobiście wybierając owoce i warzywa dokonamy najlepszego wyboru. Żadko jednak zdajemy sobię sprawę, że każdy owoc i warzywo w sklepie jest średnio dotykany przez  8 do 10 osób, zanim trafi do naszych domów. U nas warzywa i owoce są przygotowywane specjalnie pod każde zamówienie.

W dniu, w którym Ty otrzymujesz swoje zakupy, my przygotowujemy świeże produkty spakowane indywidualnie dla Ciebie. Dzięki temu masz gwarancję najwyższej świeżości.

DOSTAWA TWOICH ZAKUPÓW SPOŻYWCZYCH DO DOMU

Zakupy spożywcze pod Twoje drzwi

Twoje zakupy dostarczamy własną flotą samochodową, wyposażoną w chłodnie, dzięki czemu gwarantujemy najwyższą jakość zakupów dostarczonych pod drzwi. 

A jeśli zapomnę o dostawie zamówienia?

Jeśli nie będzie Cię w domu, gdy przyjedzie nasz Kierowca, zadzwonimy do Ciebie. Jeśli się nie dodzwonimy, będziemy kontaktować się z Tobą później, aby umówić się na inny termin. Nie możemy zagwarantować jednak, że Kierowca będzie mógł wrócić jeszcze tego samego dnia.

ZGŁOSZENIA, REKLAMACJE I ZWROTY

Jak mogę zgłosić reklamację?

Nasz zespół dba o najwyższą jakość dostaw. Gdyby jednak pojawiła się potrzeba reklamacji naszych produktów, prosimy kierować je na adres: bok@owocnydzien.pl. Jednak, abyśmy mogli taką reklamację rozpatrzyć konieczne jest wpisanie w tytuł maila: numer zamówienia Klienta/lub telefon Klienta, który podał w zamówieniu/lub adres email. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na poprawność wpisywanych danych.

Jak mogę zwrócić towar, z którego nie jestem zadowolony?

Każdy produkt, zgodnie z prawem, możesz zwrócić odsyłając go do nas pocztą. Sugerujemy jednak, aby najpierw krótko opisać reklamację w mailu bok@owocnydzien.pl, pamiętając o uzupełnieniu:

 - numeru zamówienia Klienta/lub telefon Klienta, który podał w zamówieniu/lub adres email. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na poprawność wpisywanych danych.

Sprawdź stan połączenia z internetem